MrBEAST BURGER Full Menu Challenge **DESTROYED**

134 230
1 773
 
Good Video? You know what to do :)
A bit back Mr. Beast releases his very own restaurant, Mr. Beast Burgers!! Unfortunately I was out of town for the launch and couldn't get my hands on them sooner, but I had to try them out!
Full Order =
1 Beast-Style Burger (triple + extra patty)
1 Chris-Style Burger (extra patty)
1 Chandler-Style Burger (extra patty)
1 Chicken Tender Sandwich
1 Nashville Hot Chicken Sandwich
1 Karl's Grilled Cheese
1 Seasoned Fries
1 Beast-Style Fries
6 Cookies
1 Water Bottle
1 Can of Coke (diet)
ENJOY!!!
Follow me on Social!
FACEBOOK - facebook.com/mattmegatoadstonie
TWITTER - twitter.com/mattstonie
INSTAGRAM - instagram.com/matt_stonie
TWITCH - www.twitch.tv/mattstonie
MERCH - www.mattstoniemerch.com
Mailing Address:
P.O. Box 22210
San Jose, CA 95151
Credits:
Music & Sounds from VideoCo Pilot's "Proscores" & Design Studio FX" CD/DVDs
Music from Epidemic Sound
Hot Coffee by Ghostrifter Official soundcloud.com/ghostrifter-of...
Creative Commons - Attribution-ShareAlike 3.0 Unported - CC BY-SA 3.0 creativecommons.org/licenses/b...
Music promoted by Audio Library noburn.info/id/video/v2eTh7WBd6ywhqQ.html
Underholdning
Runtime: 08:01

Kommentarer

Matt Stonie
Matt Stonie - Måned siden
Long time no see! Had to start the year off w/ a BIG Challenge 🍔
Happy 2021 everyone!
POWERPUFF Gaming
POWERPUFF Gaming - 17 timer siden
K
JIMMAYFAN48
JIMMAYFAN48 - Dag siden
Hi Matt
Kr3atif
Kr3atif - 6 dager siden
Kinda Sus
Jonah Adler
Jonah Adler - Måned siden
How much you weigh?!
X-Virus
X-Virus - Måned siden
G
Rayan Chenafa
Rayan Chenafa - 4 minutter siden
He has the metabolism only so many can wish for.
Nomnomsnom
Nomnomsnom - 22 minutter siden
Thanks, you made me hate food
Farel Altaf Fakhri
Farel Altaf Fakhri - 38 minutter siden
chandler will be angry for this
Marco Antonio
Marco Antonio - Time siden
Diet pepsi 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Sophie Wysocki
Sophie Wysocki - 2 timer siden
ahaha love morgan at the end
Master
Master - 2 timer siden
100$ZaakaaOK
Master
Master - 2 timer siden
🤔🤔NOGO
Danny Camacho
Danny Camacho - 2 timer siden
they give u aquafina? says everything i need to know about a dude named "MR BEAST" selling food lmao
9x19mm
9x19mm - 3 timer siden
mrbeast
The 3 musketeers
The 3 musketeers - 3 timer siden
did anyone else throw up in there mouth or feel like throwing up watching this video or am i just weird :/
Anything shred
Anything shred - 3 timer siden
I’m more impressed he can afford it
Tremanda Brown
Tremanda Brown - 4 timer siden
How him no shit him shelf
scott Sugarbear Pearson
scott Sugarbear Pearson - 4 timer siden
TOAD (Mega) where is this Mr Beast , San Jose ?
pato ninja
pato ninja - 5 timer siden
challenge you to eat the biggest hamburger from the heart attack grill
Dreamy
Dreamy - 5 timer siden
Stop talking get eating ! 😔 🛑 ✋☠️🥱
JAMIACAN COD SQUAD
JAMIACAN COD SQUAD - 7 timer siden
hi
Junior Casipe
Junior Casipe - 9 timer siden
Who is mrbeast? I kinda like Mrbeast Burgers
Joel Pupu
Joel Pupu - 10 timer siden
Is this guy a human🤐
Houssen Farhat
Houssen Farhat - 10 timer siden
I weigh 240lbs, if I ate 30% of this, i wouldn't be able to sleep , it amazes me how much he can eat
Samuel Washburn
Samuel Washburn - 10 timer siden
Math girl
Hdkad Hushd
Hdkad Hushd - 11 timer siden
When your mom is almost home so you have to eat fast
Samah Sami
Samah Sami - 13 timer siden
That’s 100,000$🍗🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔
Karim Imad
Karim Imad - 13 timer siden
This guy's challenges are rlly hard to a normal person how does he do it?? Doesn't he get some health issues??
Alphonse
Alphonse - 13 timer siden
Bruh I know those sandwiches literally came out of him the same way they went in. He didn’t chew that shit at all I feel so bad for him on the toilet 😭😭😭😭
Dale Ethan
Dale Ethan - 15 timer siden
Give some ouw 😭😂
Rain
Rain - 15 timer siden
I'm gonna ask my mom if I can get Uber Eats from the MrBeast Restraunt for sure
Aakash Paitandi
Aakash Paitandi - 16 timer siden
Matt Stonie isn't the legend he's toilet is the legend.
HD Kumar
HD Kumar - 16 timer siden
I eat a 12inch dominoes and wanna die this man made me feel useless
Ollie Les
Ollie Les - 16 timer siden
Me watching in Australia Sad that there’s no beast burger here
BsiGaming
BsiGaming - 16 timer siden
https://youtube.com/channel/UCHxGftg3gqeJtHpN7SuBtXg
BlueLight7
BlueLight7 - 15 timer siden
I am reporting
BlueLight7
BlueLight7 - 15 timer siden
No you
mos yankee
mos yankee - 18 timer siden
Where's MrBeast's comment?
BlueLight7
BlueLight7 - 15 timer siden
I don't know
Micheal Teame
Micheal Teame - 18 timer siden
Veldig bra
Harun Kurtt
Harun Kurtt - 18 timer siden
ı need thıs ım so hungry
turkey/istanbul
Deyoutubemensjes yah yeet
Deyoutubemensjes yah yeet - 18 timer siden
Dangg
Nature
Nature - 20 timer siden
حلالت بابا
B-Navarro, ReyJefferson
B-Navarro, ReyJefferson - 21 time siden
When you do another type of this video can you pls say"chicken leg piece" everytime you finish a food
Mefju4
Mefju4 - 21 time siden
POV: You are searching for MrBeast comment.
Panzer Bunz
Panzer Bunz - 22 timer siden
2:02 look like someone sat on it
gaiROUke
gaiROUke - 22 timer siden
very impressive, can you eat 5 buckets of chicken, but the twist is you need to dip it on the nuclear sauce
Mariya James
Mariya James - 23 timer siden
Any video with name mr beast get so many views
harini rajamani
harini rajamani - Dag siden
Fun fact: no one is watching in full screen
Mr YouTube Mr YouTube
Mr YouTube Mr YouTube - Dag siden
What about me? 😂😂
Isabel G
Isabel G - Dag siden
Estoy en dieta keto y ver como gente se come todo eso me ayuda a calmar mi ansiedad por comida xD
Jeonghoon Lee
Jeonghoon Lee - Dag siden
It's been a long time since he learned how to ENJOY the food
TheRandom ?
TheRandom ? - Dag siden
I am suprised that mr beast hasent commented here yet
Silverrr
Silverrr - Dag siden
how is this guy alive
Nono Nonino
Nono Nonino - Dag siden
POV ur look for mr beast
Tornado Xix
Tornado Xix - Dag siden
I would be afraid if my girlfriend was watching me eat like that
Alana
Alana - Dag siden
My family loves mr beast so much that we’re going to be traveling like two hours to go to me beast burger lol
Aditya Srivastava
Aditya Srivastava - Dag siden
At the beggining: 🤤🤤🤤🤤
Everything else: 🤢
Austin McConnell
Austin McConnell - Dag siden
Give it up for the cows that gave up their life for Matt’s successful YouTube channel
Noob Noob
Noob Noob - Dag siden
My mouth is watering
Damian Cortez
Damian Cortez - Dag siden
Mr. beast Socks because his restaurant is that Mr. B’s restaurant the I don’t want to try that that is the disgusting place
Subnautica Tutorials
Subnautica Tutorials - Dag siden
Imagine him eating a whole burger, and then realizing it was the hottest one in the world
Mario Carabantes
Mario Carabantes - Dag siden
HOW ARE YOU NOT FAT YOU ATE LIKE 3000 POUNDS OF FAST FOOD!
Dsg
Dsg - Dag siden
It's called exercise.
Skye Lai
Skye Lai - Dag siden
that was pretty impresive but not really DESTROYED like on the title still really good tho 👌
Martin Rojas Jr
Martin Rojas Jr - Dag siden
OMG I just saw here in bakersfield,with your brother morgan I thought I was tripping when I saw you,plus your brother morgan laughed at me because I was all excited 🤣🤣😆😆😆😆
Brains McGee
Brains McGee - Dag siden
Bill Gates has already mandated that western countries must ban the sale and consumption of beef, pork, chicken and eggs by 2025. We will transition to synthetic 3D printed synthetic meat and bug proteins.
I look forward to your bug burger reviews.
Lia K
Lia K - Dag siden
Wallah ce boug il grossit pas wsh
RoyalGG MC
RoyalGG MC - Dag siden
**Damn**
RoyalGG MC
RoyalGG MC - Dag siden
*Damn*
Starship 808
Starship 808 - Dag siden
Oh gag... Depressing fast-food is depressing...
Ellie Thomson
Ellie Thomson - Dag siden
How is this guy not on my six hundred life 😂😂😂
Dakota Clayton
Dakota Clayton - Dag siden
That’s 👀 great
Anthony P
Anthony P - Dag siden
All these items are so basic and look nasty, you could go to McDonald’s for cheaper and get better food. Don’t be a sucker and spend a bunch of money just because it’s mr beasts restaurant.
Pepsiman
Pepsiman - Dag siden
At least sit down and drink my drink dang
Taxfoo
Taxfoo - Dag siden
e
Andrew
Andrew - Dag siden
Mmmmh miam miam
Coman Raul
Coman Raul - Dag siden
So did you paid for it? Or did he paid you ?
Remerink
Remerink - Dag siden
how will this comes out
carl johnson
carl johnson - Dag siden
Who called me carl
K-POP EDITS
K-POP EDITS - Dag siden
How does he not get hiccups????
Rohan Tiwari
Rohan Tiwari - Dag siden
Liver and stomach just faced a terrible nuclear foody atack
Lucas Alivio
Lucas Alivio - Dag siden
Maybe each cookie comes in a pack of 2 Matt: but i ordered three Me: bruh ru stoopid?
Duddley Lewis
Duddley Lewis - Dag siden
the cheese is so weard
Joey Clemenza
Joey Clemenza - Dag siden
I'd get full off of just TWO of these burgers!!!! how does even work?!?!
abim _
abim _ - Dag siden
You vs Tanboy kun from indonesia
shadow killer marpin loyi
Meanwhile,
The toilets:- aah!! shit here we go again.
Milan Mrga Jovic
Milan Mrga Jovic - Dag siden
Mat brother i send you mail bro read 🙏
M.I GAMER
M.I GAMER - 2 dager siden
@Mrbeast
epaphroditus Gaming
epaphroditus Gaming - 2 dager siden
I want to eat that all but the problem is i have no money on my pocket
Razzberry Flower Fox
Razzberry Flower Fox - 2 dager siden
I get why you doing it.. But fuck man.. Just seems kinda horrible to be doing.
Pepper
Pepper - 2 dager siden
Matt at the end: aaaahh good thing I saved that Coke for the end..

Its..a Pepsi..
Fat Boi
Fat Boi - 2 dager siden
Bru ends on Diet Pepsi. Like look at the food that he just ate
Alyna Beatrice
Alyna Beatrice - 2 dager siden
Matt do you know Kate Yup?..
Jorge Lincon
Jorge Lincon - 2 dager siden
Matt stonie: hood thing I saved the coke for the end the Pepsi can: dude really?! 😡
Jorge Lincon
Jorge Lincon - 2 dager siden
Matt stonie: I’m not hungry anymore ok no more problems his girlfriend: I’m still hungry and you didn’t even share a fry :.(
Turtle Man
Turtle Man - 2 dager siden
I really want mr beast burger now But I live to far away
Mario Luigi
Mario Luigi - 2 dager siden
3:32
muntathar almaliki
muntathar almaliki - 2 dager siden
You want to know how HOW JUST ATE 6 BURGERS IN 3 MINUTES
muntathar almaliki
muntathar almaliki - 2 dager siden
Also you are faster than furious pete
muntathar almaliki
muntathar almaliki - 2 dager siden
Can you do a face reveal for the girl voice in the backround
Top Gyol Pisces
Top Gyol Pisces - 2 dager siden
The man is going to kill him self to make a video
StageWhoK
StageWhoK - 2 dager siden
He wanted to enjoy the cookies🤣
Mano Fist
Mano Fist - 2 dager siden
Looks painful
Lolo Y
Lolo Y - 2 dager siden
Me the whole video: EAAAATTT DARN I WISH IT WAS ME WHO EATS 😋 😡
Kevin Sadat
Kevin Sadat - 2 dager siden
Imagine the nap he had after that.
Saima Sharif
Saima Sharif - 2 dager siden
He drank that Pepsi like it was water
Acronyx
Acronyx - 2 dager siden
dude he looks like hes in painful, agonizing, heaven
Divesh Bharti
Divesh Bharti - 2 dager siden
https://youtu.be/5vv0iBUS0pA
Neste